Česta pitanja

Narudžba

Kako napraviti narudžbu?

Za vašu lakšu orijentaciju i jednostavnu kupovinu smo pripremili upute kako napraviti narudžbu u našoj online trgovini.

I. Potražite proizvod

Ako želite pronaći proizvod to možete napraviti na 2 načina:

  • U gornjom prozorčiću na lijevoj strani ćete pronaći povećalo "Pretraži dućan" tu upišite vrstu proizvoda koju želite potražiti ( primjer: kolica) ili konkretno ime proizvoda (primjer: kolica - Bedouin Stories). Prikaže se jedan ili više proizvoda koji odgovaraju traženoj riječi. 
  • U gornjem meniju odaberite glavnu kategoriju artikala koji vas zanimaju ( primjer kolica i autosjedalice, kolica), nakon toga možete odabrati koje proizvode želite vidjeti po kategorijama ispod ( primjer: cijena, zaliha...). Pokazati će se vam svi proizvodi u odabranoj kategoriji.

II. Izbor proizvoda

Klikom na sliku proizvoda se vam pokažu detaljnije informacije. Odaberite pravu veličinu i koliko komada želite. Veličina odjeće i obuće se mogu razlikovati kod različitih brendova, zato pažljivo pregledajte našu tablicu veličina. Nakon toga pritisnite dugme "Dodaj u košaricu" i proizvod će biti stavljen u vašu košaricu, poslije toga možete mirno nastaviti vašu kupovinu ako želite dodati još koji proizvod ili u košarici završiti vašu narudžbu. Vaše stanje u košarici možete uvijek provjeriti klikom na ikonicu kolica za kupovinu u desnom gornjem kutu. Klikom na dugme "blagajna" čete biti preusmjereni da ispunite vaše podatke.

III. Unesite kod za popusti ili čestitku

U desnom kutu nad gumbom "BLAGAJNA" se nalaze kvadratići za kod ili čestitku. Na vrhu imate prozorčić " Kupuješ poklon? pošalji čestitku"  možete odabrati da li želite poslati čestitku nekome, te ispod toga napisati što želite ili ostaviti prazno, kako bi vi sami mogli napisati čestitku.

Promocijski kod je obično kod kojeg pošaljemo putem e-maila ili društvenih mreža . Ispod prozorčića za čestitku se nalazi "Kod kupona za popust"  i ispod prozorčić "Unesite vaš kod kupona ovdje" gdje upišete vaš kod, te nakon upisivanja koda pritisnite kvačicu za potvrdu i ispod prozorčića ispisati će vam da je kod je primijenjen. 

IV. Ispunite svoje podatke 

U prvom koraku u košarici ispunite svoje kontakte podatke i podatke o adresi za slanje proizvoda . Možete se i registrirati na našu online stranicu i prijaviti se na naše e- novosti. Adresa za račun i adresa ta dostavu se mogu razlikovati, ujedno možete i unijeti podatke o vašem poduzeću ako želite primiti račun na poduzeće.

V. Odaberite način dostave

U drugom koraku odaberite način dostave. Vašu narudžbu će služba GLS dostaviti na vašu adresu.

VI. Odaberite način uplate

 U trećom koraku odaberite način uplate. Možete birati plaćanje PayPal-om, kreditnom karticom ili po pouzeću.

VII. Pregled kupovine i završavanje narudžbe

Nakon ispunjavanja podataka, sve još jednom pregledajte i pritisnite plavo dugme " POTVRDI NARUDŽBU" . O svim narednim koracima ćete biti obavješteni putem e-maila kojeg ste upisali kod registracije.

Da li se moram za kupovinu registrirati ?

Registracija nije potrebna, jer možete kupovati i kao gost ali kao registriran korisnik imate određene prednosti. To su:

  • Kao registrirani kupac ćete u budućnosti brže i lakše odabrati. Vaša adresa će biti već sačuvana i tako ju nećete morati ponovo unositi kada budete ponovo završiti novu narudžbu
  • Kao registrirani kupac vam pružamo kratak sažetak svih vaših narudžbi svih vaših narudžbi njihove lokacije. Na taj način možete uvijek provjeriti da li je vaša uplata primljena, otpremljena ...
  • Kod prijave ćete se jednim klikom prijaviti na Evitas e-novosti u kojima ćemo vas obavještavati o trenutnim ponudama, akcijama i ostalim bitnim informacijama. 

Kako se mogu registrirati? 

Klikni na "Registracija" na vrhu u desnom kutu stranice. Upišite svoj e- mail i lozinku (istim e-mailom i lozinkom se možete kasnije prijaviti u sustav) i kliknite "registracija" i vaš račun je napravljen! 

UPLATE I RAČUNI

Gdje mogu provjeriti staus svoje narudžbe?

Registrirani korisnici mogu svoje podatke o narudžbu pogledajte klikom na "Moj račun" ili "Prijava", te nakon toga kliknite "Narudžbe" .

Kako mogu platiti svoju narudžbu? 

U našoj online trgovini imate mogućnost uplate na sljedeće načine. Poduzeće Evitas Shop d.o.o. zadržava pravo da zahtijeva prethodnu uplatu za proizvode kod kojih je iznos narudžbe veći.

  • Plaćanje po pouzeću : Plaćanje po pouzeću s novcem ili karticom kod preuzimanja paketa. 
  • Plaćanje s kreditnom karticom: Plaćanje potiče u sustavu Braintree, koje je u vlasništvu poduzeća PayPal. Podatci o karticama nisu zabilježeni kod poduzeća . Braintree pruža maksimalnu sigurnost transakcije. Autorizacija kreditnih kartica potiče s neposrednim provjeravanjem podataka u bankama. Uplate su moguće putem sljedećih kartica : Mastercard, Visa, America Express, Discover, JCB i Maestro ( ako kartica Maestro to dozvoljava) .
  • Plaćanje s PayPal-om: Uplata s PayPal-om ili plaćanjem s kreditnom karticom putem PayPal online sistema, koji pruža sigurno plaćanje s kreditnom karticom (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Kupcu za korištenje kreditnih kartica nije potrebno kreirati svoj PayPal korisnički račun. Sustav PayPal važi za jednog od najsigurnijih sustava za uplatu na svijetu. 

Kako znam da je kupovina sigurna? 

Online trgovina Evitas koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i uplata. Davatelj usluga u te namjene koristi SSL certifikate koje je izdala ovlaštena organizacija . Autorizacija kreditnih kartica potiče s neposrednim provjeravanjem podataka u bankama. Podatci o karticama se ne pohranjuju na serveru ponuditelja usluga.

Narudžba je napravljena, zašto nismo dobili e-maila potvrde? 

Više puta se desi da e-mail potvrde prebaci u mapu neželjene pošte, zato vas molimo da to provjerite. Ukoliko e-mail ne pronađete  pogledajte da li ste u vašu narudžbu upisali ispravni e- mail kontakt . Uvijek nas za dodatna pitanja možete kontaktirati na e-mail info@evitas.hr ili broj telefona +386 51 695 700.

Što napraviti ako želim odustati od napravljene narudžbe? 

U slučaju kada odaberete način plaćanja po pouzeću i proizvod još nije bio poslan, možemo vam narudžbu bez problema otkazati tako da nas najbrže obavijestite putem e-mail info@evitas.hr ili broj telefona +386 51 695 700..

U slučaju da je narudžba već poslana, te ju nakon toga odbijete, iznos za dostavu morati ćete snositi sami. U ovom slučaju vam damo odobrenje bez iznosa poštarine. 

Ne uspijevam završiti narudžbu. Što mogu napraviti?

Ukoliko imate problema kod naručivanja nas obavijestite putem e-mail info@evitas.hr ili broj telefona +386 51 695 700 kako bi vam pomogli, te problem brzo riješili.

Da li mogu dobiti originalan račun na poduzeće?

Naravno! U vašom profilu možete upisat gdje da paket pošaljemo, te tko je uplatitelj (u ovom slučaju je to poduzeće). 

Dostava

Koliki je iznos poštarine za Hrvatsku?

Cijena poštarine je 31 hrk. Teži predmeti poput kolica, namještaja, imaju dodatan trošak dostave koji se zbroji s iznosom narudžbe.

Kod plaćanja po pouzeću postoji dodatan trošak zbog provizije u iznosu 15,16 hrk .Trošak dostave je zapisan na narudžbi i računu narudžbe i uplatite ih ukupno s iznosom narudžbe. Kojom dostavnom službom će paket biti poslan odlučuje ponuditelj. 

Za koliko vremena ćemo svoj paket dobiti ?

Proizvod koji je na zalihi je poslan najkasnije u roku 2 radna dana od dana uplate ( plaćanje putem PayPala) ili napravljene narudžbe ( plaćanje po pouzeću ili kreditne kartice).

Rok isporuke za Hrvatsku za proizvode na zalihi je uobičajeno 2-5 radnih dana. U slučaju kada proizvod nije na zalihi u našem centralnom skladištu se rok isporuke cjelokupne narudžbe može produžiti. Podatci o dostupnosti proizvoda su prikazani u opisu svakog artikla i također u košarici pod imenom proizvoda. Ako želite da vam vašu narudžbu pošaljemo u dva posebna paketa morate doplatiti dodatan trošak poštarine 31 hrk i dodatna 15,16 hrk ukoliko ste odabrali plaćanje po pouzeću zbog provizije. 

O zakašnjenjima isporuke proizvoda ćemo vas obavijestiti putem e- maila. 

Da li ću biti unaprijed telefonski obaviješten o vremenu isporuke?

Prije isporuke dobiče e-mail i SMS o tome da je kurir paket preuzeo i da je na putu k vama. Kod bilo kojih komplikacija kod dostave će vas kurir pozvati, te se dogovoriti s vam o preuzimanju. U slučaju da za vrijeme dostave niste doma, kurir će ostaviti obavijest o paketu s kontaktnim podatcima i svim  informacijama gdje vas paket čeka. 

Isporuka se vrši radnim danima i uglavnom ujutro, u slučaju da paket ne preuzmete u roku od 5 dana, paket se vraća na našu adresu. 

Šaljete u inostranstvo? Koliko košta poštarina?

Proizvod se isporuči najkasnije u roku 2 radna dana ako je proizvod na zalihi. Kod plaćanja PayPala kada je narudžba plaćena. U slučaju da proizvodi nisu na zalihi rok za isporuku se može produžiti, obavijest o tome ćete dobiti obavijest putem e- maila najkasnije u roku 2 dana.

Isporuka proizvoda na zalihi u inostranstvo je uobičajeno 2-10 radnih dana. U slučaju da proizvodi nisu na zalihi rok za isporuku se može produžiti, podatci o dostupnosti proizvoda su također prikazani u opisu svakog proizvoda.

Rok isporuke se može produžiti u država s carinskom upravom.

Poslije nekoliko dana nismo zaprimili paketa. Koga mogu kontaktirati?

Ako u roku 5 radna dana poslije završene narudžbe još uvijek niste zaprimili vaš paket, obavijestite nas o tome na info@evitas.hr i pogledati ćemo gdje se nalazi vaš paket. 

U paketu mi nedostaje proizvod koji sam naručio. Koga mogu kontaktirati? 

Pišite nam putem e-maila info@evitas.hr ili nas kontaktirajte na +386 51 695 700, proizvod koji nedostaje ćemo vam poslati u najkraćem roku naknadno, trošak poštarine plaća poduzeće. 

Vračanje proizvoda

Proizvodi mi ne odgovaraju, kako ih mogu vratiti?

U skladu s Zakonom o zaštiti potrošača imate pravo da nas u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda obavijestite putem info@evitas.hr ili po telefonu na + 386 51 695 700 da otkazujete ugovor bez da je potrebno navoditi razlog vaše odluke. Jedini trošak koji imate u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe. Roba nam se mora vratiti najkasnije 30 dana nakon obavijesti o namjeravanom povratku. Povratak primljenih proizvoda poduzeću u roku za odustajanje od ugovora se smatra za obavijest o odustajanju od ugovora. Proizvod ne smije biti korišten, oštećen, mora biti u originalnoj ambalaži i u istoj količini. Roba se ne smije nositi, prati ili na bilo koji način prilagoditi osobnim potrebama. Ako je roba oštećena, prljava, bez originalne ambalaže ili su vidljivi tragovi korištenja (unutar ili izvan proizvoda), pridržavamo pravo odbiti povrat. Nakon povrata proizvoda, poslat ćemo vam povrat dostave najkasnije 30 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju od ugovora na vaš tekući račun. Također se možete odlučiti za zamjenu i odabrati drugi proizvod, ali nas o tome morate unaprijed obavijestiti. Proizvodi po mjeri ne mogu se vratiti ili zamijeniti na zahtjev kupca, također se ne može vratiti personalizirana odjeća (tiskana s imenom djeteta).

Više o vraćanju proizvoda možete pročitati ovdje

Kako zamijeniti proizvod?

Molimo vas da nas o zamijeni proizvoda prethodno obavijestite na e-mail info@evitas.hr.

U vašem e-mailu napišite: vaše ime, prezime, adresu i točno ime ili šifru proizvoda kojeg vraćate, te također podatke novog proizvoda koji želite. Nakon primljene obavijesti odgovorit ćemo vam u najkraćem roku, te proizvod za vas rezervirati. Zamijeniti možete za bilo koji drugi proizvod ili zahtijevati povrat iznosa narudžbe. Omogućavamo vam i mogućnost odobrenja za vašu sljedeću narudžbu. Vraćeni proizvod ne smije biti korišten, oštećen i originalno zapakovan.

Primili smo oštećen proizvod, što ućiniti? 

O oštećenom proizvodu nas obavijestite putem e- mail: info@evitas.hr sa čim više podataka o oštećenom proizvodu, kako bi vam što prije poslali novi. Obavezno je potrebno uz opis priložiti i slike proizvoda. 

Proizvodi

Tražim originalan poklon. Što nam savjetujete? 

U ponudi imamo puno proizvoda koji dolaze zapakovani u predivnoj ambalaži. Sve već pripremljene poklone nađete pod kategorijom Pokloni. 

Kako da odaberem pravu veličinu odjeće?

Pod svakim proizvodom možete pronaći "Tablicu veličina". Tu možete naći detaljnije podatke o mjerama i veličinama odjeće. 

Ustručavam se kupovine, jer proizvod ne mogu probati?

Preporučujemo vam da izmjerite vaše tjelesne mjere i da ih usporedite s mjerama u našoj tablici veličina koja je prikazana kod proizvodima u njegovim detaljima. Tako ćete bez probavanja odjeće moću naručiti odgovarajuću veličinu. U slučaju da se kasnije izpostavi kako je veličina pogrešna, možete nam proizvod vratiti ili ga zamijeniti za drugu veličinu, naravno besplatno. Više o vraćanju proizvoda možete pročitati pod pitanjem "Kako zamijeniti proizvod?" 

Da li fotografija odgovara realnom izgledu proizvoda? 

Trudimo se da su naše fotografije proizvoda identične onome što vidite kada proizvod vidite uživo. Zato se trudimo za kvalitetne i detaljne fotografije. Molimo vas da pripazite za vaše postavke grafičke kartice i prikazivanje nijansa boja proizvoda na vašem zaslonu. 

Korisnik

U koju svrhu će se koristiti moji osobni podaci?

Davatelj usluga se obvezuje trajno zaštititi sve osobne podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (Službeni glasnik Republike Slovenije br. 86/2004) i Zakonom o osiguranju. Unosom podataka u internetsku trgovinu Evitas dopuštate Evitas Shop d.o.o. da uspostavlja, održava i upravlja vašim osobnim podacima neograničeno vrijeme kako bi se ispunila ili ostvarila prava koja proizlaze iz ugovornog odnosa i izravnog marketinga. Evitas Shop d.o.o. osigurava zaštitu osobnih podataka u skladu sa zakonom kojim se uređuje zaštita osobnih podataka. U bilo kojem trenutku možete pismeno ili telefonom zatražiti da trajno ili privremeno prestanemo koristiti vaše osobne podatke u svrhu izravnog marketinga u roku od 15 dana od zahtjeva.

Kako mogu biti obaviješten o novostima ?

Ponudu proizvoda osvježavamo svakodnevno. Ako želite uvijek biti obaviješteni o novostima kliknite "Like" na našoj Facebook stranici ili kliknite "Follow" na našem Instagram profilu. S prijavom na naše e- novosti ćete biti jedanput na tjedan obaviješteni o svim novostima i popustima iz naše online trgovine www.evitas.hr . 

Zaboravio sam lozinku/korisničko ime. Kako dobijem novu?

U gornjem desnom kutu kliknite na gumb "Prijava", te nakon toga kod obrasca za upisivanje Korisničkog imena i lozinke kliknite na "Zaboravili ste lozinku?" . U prozorčić upišite vaš e-mail i kliknite "Povrat". Na vaš e-mail dobiti ćete podatke za novu lozinku.

Imam ideju, komentar ili mišljenje o vašem web shopu. Koga mogu kontaktirati? 

Pišite nam na e- mail info@evitas.si. Vaše iskustva i ideje su na vrlo bitne. Želimo da te iste podijelite s nama .

Pitanje koje tražim nije na listi. Kome da se obratim?

U koliko odgovora na vaše pitanje niste našli, pišite nam na naš e-mail info@evitas.hr ili nas kontaktirajte putem telefona + 386 51 695 700, s veseljem ćemo vam pomoči.