Besplatna dostava uz #puzzle podloge Evibell!
Akcija traje do 4.10.2023
Evitas Katalog
Za registraciju klikni na gumb »Registracija« iznad trake izbornika.
Ispuni podatke u praznim poljima i klikni gumb »Registracija«.
Poslat ćemo ti mail s potvrdom. Nakon toga se možeš prijaviti u svoj račun.
Prijavljuješ se klikom na gumb »Prijava« iznad trake izbornika.
Račun možeš kreirati i tijekom prve narudžbe.
Pomoću ovih podataka možeš se prijaviti u svoj korisnički račun, gdje možeš vidjeti, pregledati i urediti svoje podatke.
Također se možeš prijaviti Google ili Facebook računom.
Na mobilnom telefonu možeš se registrirati ili prijaviti na dnu glavnog izbornika.
U gornjem desnom kutu, iznad trake izbornika, otvori gumb »Prijava«, a zatim pod obrascem za unos korisničkih imena i lozinke otvori »Zaboravili ste lozinku?«.
Unesi svoju e-mail adresu u polje i klikni »Resetiraj lozinku«; podaci za kreiranje nove lozinke će biti poslani putem maila.
Nakon prijave u svoj korisnički račun možeš provjeriti i urediti svoje podatke ili promjeniti lozinku.
Ako želiš promijeniti upisanu e-mail adresu, kontaktiraj nas putem kontaktnog obrasca.
Svoj korisnički račun možeš izbrisati na korisničkoj stranici pod karticom GDPR, klikom na gumb »IZBRIŠI RAČUN«.
Sve informacije o zaštiti podataka možeš pronaći na stranici Pravila o privatnosti.
Svoje pravo na prijenosu podataka (GDPR čl. 20) možeš izvesti u svom korisničkom računu pod karticom GDPR klikom na gumb »IZVOZI« i preneseš datoteku na svoj uređaj.
I. Pretraživanje artikala
Ako želiš pronaći određeni proizvod, to možeš učiniti na dva načina:
a) Na na vrhu stranice desno, nalazi se simbol povećala na koji klikneš i pojavljuje se polje za unos pretraživanja proizvoda. U polje unesi vrstu proizvoda koji tražiš (npr. »kolica«) ili stvarni naziv proizvoda (npr. »Kolica – Bedouin Stories«). Možeš također pretraživati i prema šifri proizvoda. Relevantni proizvodi sami će se pojaviti na stranici.
b) U gornjem izborniku odaberi glavnu kategoriju artikala koji te zanimaju ((npr. »slobodno vrijeme« ili »kolica«), a zatim još više ograniči odabir danim potkategorijama (npr. »brend«, »cijena«). Vidjet ćeš sve proizvode u odabranoj kategoriji i s odabranim filtrima.
II. Izbor proizvoda
Klikom na sliku proizvoda prikazuju se detaljnije informacije. Odaberi željenu veličinu i broj komada proizvoda. Veličine odjeće i obuće mogu se razlikovati kod svakog brenda, pažljivo provjeri našu tablicu veličina. Ako nisi siguran/a u veličinu. Proizvod koji ti ne odgovara, možeš zamijeniti. Zatim odaberi gumb »Dodaj u košaricu« i artikl će se dodati u košaricu. Sada možeš nastaviti s kupnjom drugih proizvoda ili otvoriti košaricu za kreiranje narudžbe. Status košarice možeš provjeriti u bilo kojem trenutku klikom na košaricu u gornjem desnom kutu stranice. Klikom na »Na blagajnu« bit ćeš preusmjeren na stranicu na kojoj ispuniš svoje kontakt podatke, odrediš adresu za dostavu i odabereš način plaćanja.
III. Unesi svoje kontaktne podatke
U prvom koraku na blagajni ispuni svoje podatke za kontakt i podatke o adresi za dostavu. Ovdje također možeš označiti opciju registracije za kasniju upotrebu i pretplatiti se na naše e-novosti. Adresa za račun i adresa za dostavu mogu se razlikovati, a podatke o tvrtki možeš unijeti ako želiš račun na tvrtku.
IV. Odaberi način plaćanja
U sljedećem koraku odaberi način plaćanja. Imaš mogućnost plaćanja pouzećem, PayPalom, kreditnim karticama ili plaćanjem na rate putem Leanpay-a.
V. Unesi kod za popust ili napomenu
Kod za popust možeš unijeti u polje za to i iskoristit ga klikom na gumb "PRIMJENI KUPON".
VI. Pregled kupnje i slanje narudžbe
Nakon što popuniš sve podatke, pažljivo ih ponovno pregledaj i klikni gumb »POTVRDI NARUDŽBU«. O svim budućim koracima bit ćeš obaviješten/a putem e-mail adrese unesene prilikom registracije.
Registracija nije potrebna, narudžbu možeš kreirati kao gost. Međutim, kao registrirani korisnik imaš određene prednosti. To su:
Web shop Evitas nudi mogućnost narudžbe i dostave u inozemstvo. Više podataka o isporuci i otpremi možeš pronaći na poveznici.
Ako želiš vidjeti prethodne narudžbe, prijavi se na www.evitas.hr sa svojom e-mail adresom i lozinkom.
Klikni svoje ime u gornjem desnom kutu, a zatim otvori stranicu »Narudžbe«.
U mobilnom prikazu svoj račun pronaći ćeš na dnu izbornika pod gumbom »KATALOG EVITAS«.
Nakon napravljene narudžbe, na mail koji ste upisali dobijete potvrdu narudžbe koja pored naručenih proizvoda sadrži i adresu za dostavu, sažetak narudžbe te odabrani način plaćanja.
Rok za isporuku proizvoda u Hrvatsku je otprilike 2-5 radnih dana.
U slučaju da proizvod nije na zalihi u našem skladištu, produžuje se vrijeme isporuke cjelokupne narudžbe.
Podaci o dostupnosti proizvoda su prikazani u opisu svakog artikla i također pod nazivom artikla u košarici.
Ukoliko dođe do kašnjenja isporuke proizvoda, obavijestit ćemo te o tome putem e-maila.
Status narudžbe možeš provjeriti ako imaš aktivan korisnički račun.
Podatke o narudžbi možeš pogledati klikom na »Prijava« ili na svoje ime, a zatim klikneš karticu »Narudžbe«.
Ako odabereš način plaćanja pouzećem (kod dostave), a proizvod još nije poslan, možeš jednostavno otkazati narudžbu tako da nas obavijestiš što je prije moguće putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi i napišeš u polju za tekst da želiš otkazati narudžbu.
Ako je plaćena pošiljka već poslana, a kasnije je otkažeš, troškovi dostave su tvoja obveza.
U tom slučaju dobit ćeš odobrenje ili povrat novca umanjen za iznos dostave.
Adresu za dostavu možeš promijeniti ako tvoj paket još nije otpremljen.
Javi nam podatke za promjenu adrese putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi i u polje za tekst upiši novu adresu za dostavu.
Ako je pošiljka već poslana, primio/la si na e-mail poruku od službe za dostavu, moraš ih kontaktirati radi promjene adrese.
Također možeš jednostavno izvršiti narudžbu s tableta ili pametnog telefona.
Za ovaj način naručivanja jednostavno posjeti naš web shop na svom uređaju.
Prikaz web stranice optimiziran je za zaslone malih uređaja.
Kupnja nije ograničena na minimalnu vrijednost narudžbe.
Maksimalni iznos može se razlikovati od odabranog načina plaćanja.
Kupnja nije ograničena maksimalnom vrijednošću narudžbe.
Maksimalan iznos je ograničen na plaćanje pouzećem.
Ako imaš problema s narudžbom, javi nam putem kontaktnog obrasca i rado ćemo ti pomoći i pokušati riješiti problem što je prije moguće.
Naravno! Na kraju narudžbe u prvom koraku možeš navesti adresu računa i unijeti naziv tvrtke te njene podatle. Račun ćemo poslati na upisani e-mail kada se narudžba pošalje. Preporučujemo da u bilješku o narudžbi dodatno napišeš da želiš račun na tvrtku.
Ponekad se dogodi da je e-mail s potvrdom u neželjenoj pošti.
Ako ga ne možeš pronaći, postoji mogućnost da je prilikom registracije ili slanja narudžbe unesena netočna e-mail adresa.
Međutim, uvijek nas možeš kontaktirati putem kontaktnog obrasca.
SEPA je skraćenica za Single Euro Payments Area (jedinstveno područje plaćanja u eurima): to je naziv novog jedinstvenog propisa za nacionalna i europska plaćanja. Cilj SEPA-e je osigurati da se plaćanja u Europi obavljaju lako i učinkovito kao i ona unutar pojedinačne zemlje.
IBAN (International Bank Account Number, broj bankovnog računa): međunarodni broj bankovnog računa jedinstveni je identifikator koji bankama omogućuje automatsku obradu plaćanja od osobe do osobe.
BIC (Business Identifier Code, poslovni identifikacijski kod): Identifikacijski kod banke međunarodni je kod koji banke koriste za financijske transakcije. Svaka banka ima svoj BIC. Tako europski i međunarodni nalozi za plaćanje automatski dolaze do prave banke i podružnice. BIC se naziva i SWIFT adresa ili SWIFT kod. BIC može sadržavati 8 ili 11 znakova, ovisno o tome nudi li informacije o podružnici.
U web shopu imate sljedeće opcije plaćanja narudžbi :
Sigurnosni kod ili CVV kod možeš pronaći na poleđini svoje kreditne kartice.
Razlozi zbog kojih plaćanje kreditnom karticom nije uspješno izvršeno mogu biti različiti, uključujući: pogrešku u unosu podataka, prenizak iznos na kartici, nevaljanu ili blokiranu karticu, nedostajuću identifikaciju ili tehničku pogrešku s naše strane.
Također možeš odabrati alternativu između sljedećih načina plaćanja - pouzećem ili PayPal.
Iz sigurnosnih razloga ime i adresa uplatitelja moraju biti isti kao i vlasnik kartice.
Autorizacija i s tim rezerviranje sredstava u iznosu narudžbe vrši se na tvojoj kartici odmah po narudžbi.
Narudžbu možete platiti u ratama putem Leanpay platforme. U internetskoj košarici kupnju jednostavno podijelite na najviše 24 rata. Bez nepotrebne papirologije.
Kako LeanPay funkcionira?
Jednostavno, o ratama ćete biti na vrijeme obaviješteni.
Osnovni uvjeti:
Što mi je potrebno za plaćanje putem Leanpay-a ?
U potvrdnom e-mailu imaš sve potrebne podatke za prijenos, ako si se odlučio /la platiti predračunom, upotrijebi broj narudžbe za referencu, a referentni model treba biti SI00.
Vrijeme isporuke računa se od dana uplate predračuna.
Ne, možemo ti poslati narudžbu kad primimo prijenos na naš bankovni račun.
Doznake se provjeravaju nekoliko puta dnevno, zadnji put u 15 sati, kasnije se promet u elektroničkoj banci za taj dan više ne ažurira.
Prijenosi su obično na našem računu u roku od nekoliko sati ako plaćaš putem e-banke ili na šalteru banke.
U slučaju prijenosa poštom, prijenos na naš TRR račun može stići tek sljedeći dan.
Na upisani e-mail ćeš zaprimiti obavijest da smo primili tvoju uplatu.
Račun ćeš zaprimiti na tvoj e-mail kad tvoja narudžba bude otpremljena.
Web shop Evitas koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja.
U te svrhe ponuditelj koristi SSL certifikat izdan od ovlaštene organizacije.
Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka u bankama.
Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju ponuditelja usluge.
Na našem web shopu pronaći ćeš poklon bonove u vrijednosti od 200 kn i 350 kn u kategoriji Pokloni - Poklon bonovi.
U polje Poklon kartice unesi kod poklon bona i potvrdi klikom na gumb »DODAJ POKLON KARTICU«.
Ako želiš iskoristiti više bonova, jednostavno ponovi postupak.
Kada uneseš sve kodove, vrijednost poklon bonova automatski se oduzima od cijene narudžbe.
Ostane iznos koji trebaš platiti kad kreiraš narudžbu.
To nije problem. Ako je iznos kupnje veći od vrijednosti poklon-bona, moraš odabrati drugi način plaćanja s kojim zatim doplatiš još razliku.
Nažalost, za preostali iznos na tvom poklon bonu ne možemo kreirati odobrenje.
Iznos možeš iskoristiti za sljedeću kupnju.
Poklon bonove nije moguće isplatiti u gotovinu.
Odaberi proizvode koje želiš kupiti i stavi ih u košaricu. Vrijednost narudžbe mora biti najmanje 1 EUR viša od vrijednosti koda za popust. Kada završiš s dodavanjem artikala u košaricu, nastavi s klikom na gumb »U košaricu«.
U polje Poklon kartice upiši kod i potvrdi klikom na gumb »DODAJ POKLON KOD«.
Kada uneseš kod, iznos poklon bona se automatski oduzima od iznosa narudžbe. Ostaje iznos koji trebaš platiti.
Ako tvoj kod za popust ne funkcionira, to može biti iz sljedećih razloga:
Za sva dodatna pitnja, kontaktiraj nas putem kontaktnog obrasca - molimo da u ovom slučaju navedete i kod.
Nažalost, zbog ograničenja unutar sustava poklon bon se ne može iskoristiti naknadno.
Ako ga zaboraviš iskoristiti on zadržava svoju valjanost i možeš ga iskoristiti pri sljedećoj kupnji ili možeš otkazati već kreiranu narudžbu putem kontaktnog obrasca te napraviti novu.
Nije moguće kombinirati različite oblike popusta (kod za popust, promotivni kod) unutar iste narudžbe.
Kodovi i već postojeći popusti na proizvodima se međusobno isključuju. Ako je proizvod već snižen, kod za popust neće vrjediti na proizvod.
Naši partner prema ugovoru za dostavu pošiljaka u inozemstvo je GLS. Poduzeće Evitas zadržava pravo odabira druge dostavne službe u slučajevima kada bi s drugom dostavnom službom mogao učinkovitije izvršiti dostavu. Više o dostavi možete pročitati ovdje.
Rok isporuke proizvoda u Hrvatsku koji su na zalihi je obično 1-5 radnih dana.
Ako proizvod nije na zalihi u našem središnjem skladištu, produžava se vrijeme isporuke cjelokupne narudžbe.
Podaci o isporuci prikazani su u opisu svakog artikla i pod nazivom proizvoda u košarici.
Ako želiš provjeriti status svoje narudžbe, to možeš učiniti putem potvrde o pošiljci koju smo poslali na tvoj e-mail koja sadržava link za praćenje pošiljke.
Kad dostavna služba GLS prihvati tvoj paket, na telefonski broj odmah će poslati SMS poruka koja također sadrži vezu za praćenje pošiljke.
Tako uvijek znaš gdje se tvoja pošiljka trenutno nalazi i koliko vremena još treba da stigne do tebe.
Ako nisi dobio/la e-mail ili SMS, kontaktiraj nas putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi.
Prije isporuke primaš e-mail i SMS da je kurir preuzeo paket i da je na putu do tebe.
Ako nešto nije u redu s dostavom, kurir će te nazvati radi dogovora.
Ako nisi kod kuće, GLS kurir će ostaviti poruku o pristigloj pošiljci s kontakt podacima i informacijama u kojem Parcel Shopu te čeka tvoj paket.
Sve poslovnice Parcel Shopa i njihovo radno vrijeme možeš pogledati ovdje.
Naši ugovorni partner za dostavu paketa u Hrvatskoj i inozemstvu je GLS.
Evitas zadržava pravo odabira druge dostavne službe ukoliko ocjeni, da bi to bilo potrebno za učinkovitiju isporuku narudžbe.
Naravno, možeš naručiti svoj paket na adresu koja nije ista kao adresa za račun.
Na kraju kupnje u polje »Adresa za dostavu« unesi željenu adresu na koju ćemo ti isporučiti paket.
Popis zemalja i troškove dostave za pojedine zemlje možeš pronaći na ovom linku.
Ako ne primiš pošiljku u predviđenom roku isporuke navedenom za artikle a tvoj je paket otpremljen, prvo provjeri gdje se nalazi tvoj paket putem broja za praćenje paketa koji ti je poslala dostavna služba.
Ako ti ovi podaci ne pomažu, kontaktiraj nas putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi, mi ćemo provjeriti gdje se nalazi tvoja pošiljka.
Pošalji nam link do proizvoda koji nedostaje putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi.
Ako se utvrdi da je narudžba neispravno poslana, proizvod koji nedostaje poslat ćemo u najkraćem mogućem roku naknadno. U tom slučaju je trošak dostave naš.
Molimo te da nam pošalješ što više informacija o oštećenom proizvodu (opis, slike, video) putem kontaktnog obrasca za informacije o narudžbi.
Naš odgovor možeš očekivati u roku od 1-2 radna dana.
Povrat možeš riješiti uz pomoć kontaktnog obrasca za povrat.
Povrat je moguć u roku od 14 dana nakon primitka pošiljke ako je proizvod zapakiran u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i na njemu nema vidljivih znakova uporabe.
Ako je proizvod već korišten ili postoje vidljivi znakovi uporabe, odnosno proizvod je oštećen nakon primitka, ne možemo ti vratiti novac.
Nažalost, vraćeni artikal nije moguće zamijeniti.
Kad artikl stigne u skladište i provjerimo da li ispunjava uvjete za povrat, bit će napravljen povrat novca ili kreirano odobrenje za iznos.
Molimo te da vratiš proizvode u stanju u kojem su isporučeni. Oštećeni artikli se ne mogu vratiti.
Kada tvoja pošiljka stigne u naše skladište i provjerimo je, u roku od 14 dana vratit ćemo ti novac u iznosu vrijednosti proizvoda. U slučaju da ste narudžbu uplatili po pouzeću, iznos se vraća na upisani broj računa na kontaktnom obrascu.
Trudimo se pronaći najbolje artikle poznatih proizvođača i uključiti ih u našu ponudu, ali ako kupljeni artikl ne funkcionira kako bi trebao, možemo vam pomoći. Možete navesti stvarni nedostatak ako smatrate da proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu.
Kada se radi o stvarnoj pogrešci artikla?
Kako se provjerava prikladnost artikla?
Kako mogu uvažiti stvarnu pogrešku?
Preporučamo da artikal koji vraćate pošaljete preporučenom poštom jer jedino tako možete pratiti artikl. Pažnja: drugačiji način slanja na trošak tvrtke nije moguć.
U slučaju odobrenja reklamacije, vraćamo troškove dostave za slanje proizvoda na našu adresu, u iznosu od 3,90 €.
U Evitasu ćemo vam rado pomoći u ostvarivanju jamstva ili reklamacije.
Ukoliko reklamacija bude odobrena, nadoknadit ćemo Vam troškove dostave za slanje reklamiranog proizvoda na našu adresu u iznosu od 3,90 €.
Molimo Vas da prije slanja još jednom provjerite da li ste proizvod koristili prema uputama za održavanje navedenih na deklaraciji. U slučaju evidentnog nestručnog rukovanja proizvodom, reklamacija će biti odbijena. Prihvat neodobrene reklamacije nije odgovornost tvrtke.
Artikle nam pošalji u sjedište naše tvrtke:
Evitas Shop d.o.o.
Industrijska cesta
5000 Nova Gorica
Slovenija
Ne zaboravi priložiti potvrdu o povratu, koju možeš popuniti OVDJE.
Da, o tome ćemo te obavijestit putem tvog e-maila nakon primitka povrata.
Na dnu stranice pronaći ćeš polje za pretplatu na newsletter koja donosi 5% popusta za jednokratnu kupnju.
Odmah nakon registracije poslat ćemo ti poruku koja potvrđuje tvoju pretplatu na newslatter.
U mailu ćeš pronaći gumb "Otkaži pretplatu" koji ti omogućuje odjavu od newslettera.
Možeš nam poslati žalbu putem kontaktnog obrasca.
Nastojimo da vam bude kupnja na našem web shopu uvijek brza i jednostavna.
Ako se dogodi tehnički problem, zahvalni smo ako nas obavijestiš kako bismo problem mogli riješiti što je prije moguće.
Najbolje je da nam napišeš kratku poruku, po mogućnosti sa slikom ekrana i pošalješ na info@evitas.hr.
Fotografije proizvoda nastojimo učiniti što realnijima.
Međutim, zbog tehničkih postavki zaslona mogu postojati razlike u nijansama boja proizvoda na fotografiji koje mogu malo odstupati od stvarne boje.
Napiši nam putem kontaktnog obrasca i povjeri nam svoju ideju, komentar ili mišljenje!
Tvoje iskustvo nam je vrlo važno. Želimo da ga podijeliš s nama.
Piši nam preko kontaktnog obrasca i odgovorit ćemo ti u roku od 1-2 radna dana.
Sve o nama možeš pronaći na linku. 😊