Tko smo?

Naša misija i vizija! Tko smo? 

Prijatnost, povjerljivost i uslužnost su samo jedne od mnogih pozitivnih značajki ekipe poduzeća Evitas. U Evitas Shopu smo svjesni potreba i želja mamica zato neprestano nastojimo k tome da još više poboljšamo naše usluge i nuđenje najmodernijih, privlačnijih i kvalitetnih proizvoda za novorođenče, mališane i mamice. Naš cilj je da putem poduzeća Evitas mamicama olakšamo kupovinu, gdje na jednom mjestu mogu birati između tisuću različitih proizvoda. Zadovoljstvo naših kupaca nije naš cilj, već naša obaveza. Izvrsna usluga i izuzetno zadovoljstvo kupaca su vodeći cilj naše misije.

 

 

 

Tko smo?

Jure Kodrič Direktor

Jure je osnivač i izvršni direktor Evitasa. 2016 godine zajedno sa partnericom Evom pokrenuli su poduzeće koje se razvija iz dana u dan. Odgovoran je za strateški razvoj poduzeća, brine se o usklađivanju kratkoročnih i dugoročnih ciljeva poduzeća, potrebnim investicijskim odlukama i nadzire sve procese i poslovne aktivnosti kako bi poduzeće moglo postići željene ciljeve i rezultate u sukladu s poslovnom strategijom. Brine o financijskim projekcijama poduzeća i rješava birokratske stvari, te pravne stvari.

Eva Birsa CEO & Marketing manager

Eva nije samo majka svojoj djeci, već i majka priče o Evitasu. Uvijek iznenadi sjajnim idejama i pokušava posjetiteljima online trgovine napraviti kupovinu što jednostavniju. Njezina briga za kvalitetu, izuzetan osjećaj za dizajn i preciznost ključne su značajke kod odabira samo najboljih proizvoda za našu trgovinu. Eva je uključena u sve važne odluke koje donosimo u poduzeću. Osim što koordinira radne procese i cjelokupnu organizaciju, Eva je i odgovorna za marketing našeg poslovanja, te tako osigurava poznavanje imena Evitas.

Mark Kodrič MANAGER, PROKURIST

Organizacija, planiranje i upravljanje glavni su zadatci koje Mark obavlja u Evitasu. Također ima sve ovlasti i predstavlja poduzeće trećim stranama. Osim planiranja poslovanja poduzeća brine se i o organizaciji rada, te upravljanja zaposlenim. Mark se brine i o prodaji distribuiranih brendova poslovnim partnerima. Prati učinkovitost i djelotvornost radnih procesa i brine se o svim pravnim i formalnim stvarima koje su nam potrebne u poduzeću. Kroz svoje vodstvo utječe na organizacijsku kulturu, te pozitivnu organizacijsku atmosferu.

Andrej Benko HEAD OF PURCHASING

U našoj online trgovini dostupno je na tisuće različitih proizvoda. Andrej vodi, organizira i nadgleda rad u okviru programa u odjelu nabave. Brine o zalihama na skladištima i u kontaktu je s našim dobavljačima. Koordinira svu potrebnu dokumentaciju za nabavu i rješava prigovore. Andrej redovito osigurava da se naručeni proizvodi što prije nađu u našem skladištu, te da u najkraćem mogućem roku stignu kod naših kupaca. On vodi čitav postupak od naručivanja do primanja materijala.

Urška Tabaj SALES MANAGER ITALY

Cilj nam je postati uspješno međunarodno poduzeće, zato nismo slučajno proširili poslovanje na susjednu Italiju. Urška je odgovorna za prodaju, nadzor i organizaciju svih procesa neophodnih za neometan rad tržišta u inostranstvu. Voditeljske vještine, odgovornost i znanje na području prava su samo jedne od važnijih vještina koje odlično koristi za postizanje postavljenih ciljeva.

Maša Kastelic MARKETING MANAGER ITALIJA

Oglašavanje je vrlo važno za našu online trgovinu. Maša ime Evitas iz dana u dan čini sve prepoznatljivim u Italiji. Uz pomoć društvenih mreža i aktivne suradnje s utjecajnim ljudima, vidljivost i posjet naše trgovine brzo se razvijaju. Uz marketing, Maša je odgovorna i za sadržaj na web stranici, tako da bude uvijek uredan i prilagođen kupcima na talijanskom tržištu. Također redovito istražuje tržišne potencijale i traži prikladna rješenja za naša poboljšanja.

Teja Žižmond CUSTOMER SUPPORT ITALY

Odnos s našim kupcima nam je izuzetno važan, kako za slovensko tako i za talijansko tržište. Teja se brine da talijanski kupci imaju samo najbolje mišljenje o iskustvu kupovine kod nas. Vjerujemo da je to naša konkurentska prednost. Produktivno rješava sve potencijalne sukobe s kupcima i pruža im informacije o proizvodima i isporuci ispravno, te razumljivo.

Tadeja Mrevlje HEAD OF ACCOUNTING

Temelj poduzeća je pravilno funkcioniranje računovodstva. Tadeja redovito nadgleda računovodstvene standarde, pravila i zakone. Pažljivo analizira podatke, izrađuje izvještaj i jasno prenosi informacije iz izvješća koje su potrebne suradnicima. Brine se o izdanim i primljenim računima i prosljeđuje ih našim kupcima.

Njezin rad je na temelju preciznosti i nosi znatnu količinu odgovornosti. Posao koji Tadeja obavlja utječe na pravilno funkcioniranje poduzeća.

Anika Jarc SALES MANAGER CROATIA

Naša online trgovina i veleprodaja također se širi na hrvatsko tržište. Anika upravlja i organizira postupak prodaje, a također i određeni dio kupnje za hrvatske kupce. Vodi društvene mreže za hrvatsko tržište i brine se o promotivnim aktivnostima koje se odvijaju na ovom području.

Anika upravlja i veletrgovinom robnim brendovima koje zastupamo za tržišta u inostranstvu i održava kontakt s poslovnim partnerima.

Suzana Šimunović CUSTOMER SUPPORT CROATIA

Zadovoljstvo kupaca nam je izuzetno važno i Suzana se brine da odgovori na sva pitanja naših kupaca budu što prije poslati. Kad god kupci trebaju stručnu pomoć ili samo mali savjet o kupnji proizvoda, Suzana će im odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Osim komunikacije s kupcima, njezin je zadatak i pregled svih narudžbi zaprimljenih iz Hrvatske. Suzana također uređuje sadržaj na web stranici, te prevodi naslove i opise proizvoda na hrvatski jezik.

Jana Birsa CONTENT MANAGMENT

Kvalitetan sadržaj nam je vrlo važan, a Jana je osoba koja se brine o izgledu i sadržaju tekstova u našoj online trgovini. Redovito dodaje nove proizvode, daje relevantne opise i slike. To našim posjetiteljima olakšava odabir i nudi im što više informacija o samim proizvodima. Jana također pomaže u komunikaciji s kupcima, jer dobro poznaje sve proizvode, a time i olakšava savjetovanje. Također priprema profesionalne fotografije i video sadržaje, kao i naslovne grafike za određene promotivne aktivnosti.

Sara Šavli CUSTOMER SUPPORT SLOVENIA

Ponuda proizvoda u našoj trgovini povećava se iz dana u dan, a budući da smo svjesni da trudnice i mamice imaju mnogo pitanja, Sara je osoba koja marljivo odgovara na vaša pitanja. Kad god vam zatreba stručna pomoć ili samo mali savjet o kupnji proizvoda, Sara će vam uvijek priskočiti u pomoć. Na ovaj će se način vaša pitanja i problemi riješiti u najkraćem mogućem roku.

Sarin zadatak je također svakodnevno pregledavati sve primljene narudžbe, te redovito obavještavati kupce o statusu njihovih narudžba.

Tomaž Peric STORAGE MANAGER

Tomaževa je zadaća organizirati rad u skladištu tako da se sakupljanje, skladištenje i dostava robe odvija sigurno, profesionalno i kvalitetno. Tomaž jasno i profesionalno vodi i predaje zadatke drugima koji pomažu u skladištu - nalaže njihov rad i koordinira ih. Tomaž se s odjelom nabave i dobavljačem robe dogovara o usklađivanju isporučene robe. Dostavljenu robu redovito pregleda i brine se o pravilnom skladištenju, te daljnjoj prodaji.

Urška Šuligoj WAREHOUSE ASSISTANT

Evitas nudi prekrasne proizvode za mame i mališane, a Urška je osoba koja priprema i pažljivo pakuje sve zaprimljene narudžbe. Uz pakovanje paketa, Urška osigurava da proizvodi budu na mjestu i da naše skladište bude uvijek uredno. Njeni zadaci također uključuju preuzimanje, otpremu robe i brigu o pravilnom skladištenju proizvoda na našim policama. On je osoba koja točno zna gdje se sve nalazi ili gdje određeni proizvod ima svoje mjesto u skladištu.